Automotive-esettanulmány

2015. június 25. 11:08 - Sándor Márton

Szólj hozzá!

CrimtanHU - IAB Hungary

2015. április 10. 11:28 - Sándor Márton

iab.gifA CrimTan Magyarország hivatalosan az IAB Magyarország tagja lett.

 

 

 

A Szövetségről

Az IAB Hungary a Magyar Reklámszövetség keretein belül 2008 novemberében létrejött tagozat, mely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) szakmai szervezet hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A szervezetet 46 cég alapította, köztük ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek. A szervezet céljai:

  • A szervezet célja az online, interaktív, digitális marketing és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése.
  • A digitális marketing iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése.
  • Szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben.
  • Egy iparági „közös hang” megteremtése, a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok irányába való folyamatos, hiteles kommunikáció.

 

Az IAB Europe bemutatása

Az 1998-ban alakult szervezet jelenleg 23 nemzeti IAB-t fog össze, melyeknek közel 90 alkalmazottja képviseli az interaktív marketing iparágat helyi és európai szinten. A tagok száma folyamatosan bővül.

Az IAB Europe 23 európai tagszervezetnek, illetve a közel 5000 képviselt cégnek kereskedelmi szövetsége a digitális és interaktív marketing terén.

A szervezet célja, hogy segítse az európai interaktív hirdetési piacot, támogassa az ipar érdekeit, szabályozza a piaci gyakorlatot, és képezze a digitális piac szereplőit.

IAB Europe az egyetlen szervezet, amely teljes körűen képviseli az európai digitális iparágat. Az erejét a meghatározó tagokból meríti, mind nemzeti szinten, mind a képviselt cégek szintjén.

A nemzeti tagság átível az egész kontinensen –nem csak a fejlettebb nyugati piacok képviseltetik maguk, hanem a gyorsan fejlődő kelet európai piacok is (pl. Horvátország, Lengyelország, Románia, Magyarország és Szlovénia). A vállalati tagok közt tudjuk a legnagyobb hirdetőket, média csoportokat, kiadókat és portálokat, ügynökségeket, kutató és technológiai cégeket.

(Forrás: IAB.hu - http://iab.hu/bemutatkozas.html)

Szólj hozzá!

CrimtanHU - MRSZ Tagság

2015. április 01. 09:58 - Sándor Márton

 

A mrsz.pngCrimTan Magyarország hivatalosan is a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) tagjává vált.

 

 

A Szövetségről

A Magyar Reklámszövetség a magyar marketingkommunikációs szakma legnagyobb ernyőszervezete – szakmai értékadó és -teremtő szervezet –, amely szolgáltatásain, programjain keresztül egyedülálló platformot biztosít az iparág minden szektora számára a párbeszédre, a közös gondolkodásra és az innovatív ötletek megvalósítására, az iparág fejlődése érdekében.

Küldetés

Magyar Reklámszövetség a kommunikációs-és reklámszakma gazdasági és társadalmi értékét, a reklám gazdaságban betöltött megkerülhetetlen szerepét képviseli.

Ezt az elvet szem előtt tartva látja el a teljes reklámszakma érdekképviseletét, mely tevékenységét szakmailag megalapozott és alátámasztott érvek alapján végzi.

 

(Forrás: MRSZ.hu - http://mrsz.hu/a-szovetsegrol/osszefoglalo)

 

Technológia

2015. január 14. 12:44 - Sándor Márton

A Crimtan egy adatkezelési platform, amely több forrásból integrálva adatokat, összesen 31 különböző népszerű szegmenst hoz létre, választható érdeklődési körök széles skáláját. 

Ezek a standard szegmenseink, amelyek több, mint 2000 mikroszegmensből tevődnek össze.

Az információkat 120.000 felhasználókkal való érintkezési pont alapján dolgozzuk fel, saját algoritmusaink segítségével, hogy több mint 3.000 tulajdonságból álló felhasználói profilokat hozzunk létre.

crimtan_segments_data.png